• Konzultace výzdoby

    Poradíme vám s předsvatební přípravou dekorací, doplňků a květin u nás v kamenné prodejně nebo na místě konání svatby, párty nebo fiemní oslavy.

O výzdobu a její sladění se již start sami nemusíte.

Využijte služby „Výzdoby na klíč“

O čem je vlastně výzdoba na klíč? Je to služba bez stresu, starostí a podle vašich představ.

Konzultace:

Konzultace výzdoby se skládá nejčastěji ze dvou přibližně dvouhodinových setkání v jedné z našich prodejen nebo na místě konaní svatby, párty nebo firemní akce. Na předem dohodnuté schůzce se s vámi setká naše zkušená dekoratérka, která má za sebou mnoho krásně vydekorovaných svateb a jiných firemních akcí a eventů. Prodiskutuje s vámi vaše nápady a ukáže vám v našem obchodu s dekoracemi co se do vašeho stylu hodí. Podle místa konání a počtu hostů vám připraví takové množství zboží, aby nebylo nazbyt. Nabízíme spustu dekorací na půjčovnu.

Svatba: připravíme každý detail, dekorace i motiv celé svatby. Pomůžeme vám, aby tento den byl pro vás i všechny zúčastněné zážitkem na celý život.

Event: připravíme vám nezapomenutelnou narozeninovou párty a dohlédneme na každý detail. Postaráme se o to, aby tento den byl do posledního detailu prostě úžasný.

Oslava: připravíme vám nezapomenutelnou párty a dohlédneme na každý detail. Postaráme se o to, aby tento den byl do posledního detailu prostě úžasný.

Návrh výzdoby

  • osobní schůzka, ukázka návrhu, výzdoby a květin – 1900,- Kč
  • zpracování inspirace, výzdoby a květin – PDF – 900,- Kč

Jak to všechno probíhá:

Je to úplně jendoduché, prvním krokem je zvolení stylu, ve kterém by měla být vaše celá svatb firemní akce nebo večírek. Správny postup je, že výzdoba se přspůsobuje vám.

Povídáme si o vašich představách a já vám pomůžu vaše myšlenky rozvinout. Poté co se dohodneme na základním stylu, připravím návrh na jednotlivé prvky: večírek, páty, oslava, hostina, květiny, fotkoutek atd.

“ Výzdoba na klíč zahrnuje instalaci a úklid dekorací“

Co všechno obshuje:

1. schůzka (2 hodiny)

  • vyslechneme vaše představy a poradíme vám nejlepší řešení a kombinace
  • projdeme s vámi prodejnu naplněnou zbožím a doporučíme nejvhodnější dekorace (ty si můžete předem prohlédnou v našem e-shopu svatebni-doplnky.cz)
  • seznáte nás s místy, která se vaší svatby týkají, a také zjistíme počet hostů
  • představíme vám možnosti, jak ušetřit za vybavení díky naší půjčovně

2. schůzka (2 hodiny)

  • připravíme vám vzorovou tabuli se všemi textiliemi a dekoracemi
  • ukážeme vám, jak výzdobu budeme dekorovat, nebo jak nějaké originální kousky vyrábíme
  • dle údajů od vás připravíme kompletní nákupní seznam nezbytných věcí pro vaši výzdobu
  • objednané zboží si můžete ihned převzít, nebo si ho objednat a nechat přivézt

Cena výzdoby

Je pro nás velice důležité zjistit vaše představy a přání o svatebním dni, abychom je pak mohli proměnit ve skutečnost. Úvodní schůzka zaměřená na vaše představy o svatbě a informace o našich službách je ZDARMA.

Kalkulace ceny za výzdobu na klíč se odvíjí od počtu svatebních hostů. Uvedené ceny jsou za naše služby, které zahrnují konzultace se snoubenci, konzultace se správci místa hostiny a obřadu, komunikaci s dodavateli, přípravné práce, realizaci výzdoby a deinstalaci výzdoby. Cena nezahrnuje pronájem inventáře, realizaci květinové výzdoby, ostatní materiál a cestovné 12 Kč/km. Výslednou kalkulaci vám zpracujeme po úvodní schůzce.

Dle počtu hostů

  • do 50 hostů – 5900,- Kč
  • do 75 hostů-  6900,- Kč
  • do 100 hostů – 7900,- Kč
  • nad 100 hostů – 380,- Kč 1 hodina/ 1 osoba

Svatební obřad

  • do 50 hostů – 2900,- Kč
  • do 100 hostů – 3900,- Kč

Externí práce

  • výzdoba stropů – 900,- Kč
  • výzdoba židlí – 900,- Kč
  • výzdoba ostatních prostor mimo svatební hostinu – 900,- Kč
  • fotokoutek – 900,- Kč
  • sladký koutek – 900,- Kč
  • světelné dekorace – 900,- Kč
  • nafukování balónků – 900,- Kč

Koordinace obřadu

1–2 osobní schůzky před svatbou

  • Koordinace svatebního obřadu
  • Komunikace s oddávajícím a matrikářkou
  • Vítání, myrtování, usazení svatebních hostů
  • Komunikace s dodavateli – hudba, kameraman, fotograf…

3–4 hodiny
Cena: 2 000 Kč

Koordinace svatebního dne

  • Příprava svatebního harmonogramu
  • Koordinace květin, svatební kolony a nazdobení aut
  • Vítání, myrtování, usazení svatebních hostů
  • Koordinace svatebního obřadu
  • Komunikace s dodavateli, fotografem a hudbou
  • Pomoc při fotografování
  • Komunikace s hosty, pomoc při usazení (dodržení zasedacího pořádku)
  • Kontrola občerstvení a doplňování Candy baru
  • Dohled nad ubytováním hostů
  • Celodenní asistence nevěstě a ženichovi

Cena: 8 500 Kč
9–10 hodin

Proč se vám konzultace s naší dekoratérkou vyplatí

  • ví, co k sobě ladí
  • má přehled o nabídce – umí vybrat nejefektivnější řešení
  • dokáže připravit zboží akorát pro vaši potřebu, proto toho zbytečně neplatíte moc
  • ušetří čas a celý nákup a půjčovnu připraví za vás
  • co lze, to vám zapůjčí z půjčovny, a tedy nemusíte toho tolik kupovat

TIP: Co si můžete půjčit, nekupujte Provozujeme půjčovnu mobiliáře a dekorací. Při konzultaci vám rádi poradíme, co máme k dispozici na zapůjčení. Nejde jen o slavobránu, altán, potahy na židle a další objemné věci, ale půjčujeme i svícny, vázičky, dekorační klícky a další doplňky, které by vám později mohly ve větším množství překážet.

Chcete s něčím poradit?
Rádi Vám poradíme.